Jag har inte använt mitt nya schampoo

Fattar ni hur jävla cool jag är,när jag ska börja träna imorgon? Jippiiiiiieeee! =)
Och imorgon gör säkert Andreas besök här i bloggen..jag menar..HANS FAVORITER KAN JU KOLLA IN HÄR PÅ BLOGGEN EXTRA MYCKET DÅ. ;) Haha..egentligen ska jag inte vara negativ till det,jag får ju fler besökare. Här med ska jag börja utnyttja min pojkväns skrivande..........men förstår ändå inte vad han har i sina inlägg som inte jag har? Höhö..

TACK MADDE FÖR STÖDET!!  ;)

Dessutom e jag värd en kram idag..jag har pluggat i sträck sedan kl.17.00 fram till halv 9,förutom när ja hade rast mellan 7-8! Kalla mig pluggis..men vem faaan är de som får dom bra betygen o den bästa framtiden?

hejdå vänner!


Kommentarer
Postat av: Sara

jag ska också träna på jessicas pass i morrn ;) vihiiie! ;D

2007-12-03 @ 21:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0