GISSA VART JAG ÄR! =D

Heej heeeeeej! Gissa vart jag bloggar ifrån nu? Höhö..förvänta er inte för mkt..men jag sitter i SJUNTORP! Ja precis..där har bredbandet levererats nu,bättre sent än aldrig..så nu blir de bloggning även under helgerna då jag e hemma hos Andreas =P Iofs har jag tyckt de varit skönt innan att ha "vart ifrån datorn" en hel helg när man kommer hem på söndagarna..men men ;P Dessutom kan ju Andreas gå in o blogga lite då å då,om han känner för det..han har de ju ganska tråkigt när han e utan mej ;) Hihi..

Ïdag har vi firat Andreas mamma,ätit jättegod mat o en skitgod kladdkaka,har nog inte smakat godare innan!! Jag ska sätta mig o plugga lite nu,innan de blir allt för sent,gissar på att de blir lite glögg o så senare. Meeen meeen,ja kanske skriver mer sen..vem vet. Nä..nu ska jag tillbaka till tv-soffan o umgås med födelsedagsbarnet! =)

Krööööööööm.

Kommentarer
Postat av: Mr X

Skulle du plugga eller sitta i TV-soffan?

(religion)

2007-12-02 @ 19:23:13
URL: http://mandizone.blogg.se
Postat av: Mr X

HI
HI
Hi.....

2007-12-02 @ 19:24:36
URL: http://mandizone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0