Gårdagens & nästa veckas bravader

Tjena moss. Här är det en trött Manda som skriver idag,oj oj! Anledningen till detta är utgången från igår o upp tidigt idag helt enkelt! Kan ju ta o berätta först o främst att igår var jag med om den roligaste förfesten jag nånsin varit med om,och det ståra OCH:et är att jag inte drack på denna förferre,vilket som blir ännu knepigare. ;P Förfestade gjorde jag med näst intill hela Volvo-bunten,eftersom vi skulle va tidigt ner till Villa Stranna runt 7-tiden började förfesten halv 5 =P Vi tog bussen till Villa Stranna där det bjöds på väldigt gott julbord (amazing faktiskt), drycker,rolig underhållning o.s.v! :D Senare på kvällen blev det dans o ja dansade loss med min gamle polare Emma! =D TRÅKIGA BF-TJEJER.DE HADE VART KUL OM NI OCKSÅ VARIT DÄR!!!! Men men..för att sörja saknaden över mina tjejkompisar gick ja till baren o beställde en gratis vatten,o utnyttjade istället att smaka på Jockes "dyra" drink..den var skitgod men jag håller mig tills torsdag! Nu laddar vi klorna tills torsdag,för då era getter!!!..då är Evelina 18 år,och VI ska...FESTA...på riktigt. Som hingstar ungefär. Det var längesen jag slängde ut cash på alkohol  nu..bra är väl det!


Nu är jag iaf i Sjuntorp o här ska ja stanna till söndag morgon! Så imorn ska jag o Andreas bara ta de lugnt..Vi ska göra pannkakor,o förhoppningsvis baka knäck ihop :) Ska sova ut också,är trött som en oxe!!! =(

Nåt mer jag ska uppdatera er om? - Idag har jag slått mitt "hungrigsrekord". Har gått hungrig 9 timmar,Andreas också. Enda skillnaden: På något jävla vis har Andreas lyckats hålla sitt humör uppe,medan jag satt diskret i bilen 2 timmar,skitsur :P Haha..tyst hela resan var det iaf ;P

Nu ska jag knalla. Kraaaam till alla som behöver en!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0