Dooota

Hej fadde-ra-la-la-laaa!
Hemkommen o busig från skolan sitter jag nu här ensam som en koalabjörn..sugen på att kramas. När pappa kommer hem ska ja slänga mina armar runt honom,jag känner på mig att han saknat mig idag. Hihi ;) Provet gick bra idag..räknar nog med ett VG,räknade ihop poängen,o snittet låg på VG..Jag e fortfarande sån att jag är verkligen inte nöjd med VG när det är sånna ämnen jag vet att jag är duktig på! Så jag hoppas verkligen mitt fördjupningsarbete  hamnar på ett MVG! Men men,detta var sista plugget på religionen för kursen är slut nu till jul. Historian däremot kommer man få slita med en hel termin till,iofs är historia ett ämne jag alltid tyckt om!

Vad händer för mig idag då? Först ska jag sätta mig en stund o plugga nu,därefter blir det middag. Andreas kommer hit när han slutat vid 4-tiden,o sen ska han köra mig till träningen. Han är "ansvarig elev" att stå o snacka på skolans Öppet hus ikväll,han kommer säkert locka massor till VA..han är sjukt mogen när de gäller sånna grejer ;) Är så stolt över honom! ♥

Inte nu till helgen,men nästa helg är det daxs för Jul på Liseberg tsm med Evelina & Richard (som numera också blivit ett par,yihoo ;) ) som jag nämnt tidigare,den lördagen,15/12 firar jag o Andreas ett halvår tillsammans. Vi ska även boka bord på Bamboo'..Göteborgs bästa restaurang med utländsk mat! Sjukt mysigt..

image426image427

Oj..nu kom mamma o pappa hem..ni vet vad som gäller!
NER O KRAMA PAPPA! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0