Åter tillbaks i Sjuntorp!

Hej hej hej ute i regnet! Som ni märker har jag inte skrivit på länge,o förstår att det är ett slag av besvikelse,men det jag har gjort är att ha firat jul o min vän Evelina! =P Jag har nog hur mycket som helst att berätta,o har hur många bilder att publicera men för att göra de enkelt för mig hänvisar jag nu vägen till www.lipz.se , där ni sedan söker upp "vimmelbilder" där ni sedan hittar ett tiotal bilder på mig,haha..Lyckat att va med så mkt bara under en kväll,och jag tänker inte erkänna att jag o Sofia hade en deal som låg bakom alltihop :P

Under dessa dagar jag inte bloggat har jag bl.a annat vart i Småland på  besök tsm med mor,far & älskling. Vi träffade Sandra,åt middag hos min farbror o knallade i skogen! Andreas fick även sitt sommarjobb som målare i sommar :P "Jag står för färgen" citerat pappa :)
Sen så har vi även knallat på mellandagsrean,där jag inte hitta något alls,men Andreas däremot hittade ett par jeans o en skjorta =) Och igår blev de partaj! Nu har jag redan tröttnat på att skriva,så fortsättning följer imorgon,förhoppningsvis med lite bilder då också från min egen digitalkamera,kort som jag tagit privat,men de blir bara gamla traditionella kort...d.v.s på mig & andreas,men i veckan är dom extra heta,så missa inte detta! =P Haha

Ha en jäkligt bra kväll,jag ska fortsätta min fredagskväll med att läsa min eng-bok,läsa H&M-katalogen,äta kexchoklad o promenera bort till älsklingens jobb för att sola (men det regnar!!!)

Adjöööööööööööö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0