Abra Kadabra

Heej på er alla! Igår orkade varken jag eller Andreas skriva här i bloggen..Hade lite andra grejer att dona med! Men men..igår fick jag iaf reda på min muntliga ENG-redovisning jag hade för typ 2 veckor sen,ja fick VG =) Känner mig jättenöjd..för redovisningen gick faktiskt jättebra enligt mig själv! =P Har även haft 2 prov den här veckan,stora båda två..religion & historia,hade pluggat på bra till båda två,så hoppas på VG där med!!

Helgen nu då..Ikväll är det IDOL-final,o den ska jag sitta här hemma själv o titta på,fast med mamma & pappa förstås,med god mat till! :) Andreas slutar jobba kl.22,då kommer han o hämtar mig o vi drar vidare hem till Adam & Jonna,där vi ska kolla film hela natten ;P Och sen imorgon ska jag o Andreas ut o köpa julklappar (nu är älsklingen så illa tvungen att gå i affärer tsm med mig;)) På eftermiddag ska vi äta middag här hemma,brorsan tar ju hem sin nya tjej,som jag nämnt tidigare ;P Lördag kväll blir nog också rättså lugn skulle ja tro! :) Sen på söndag drar vi o gymmar på Volvo..efter många om o men lyckades Andreas övertala mig att vi skulle gymma där istället för på Friskis,däremot tkr jag friskis fortfarande ÄR mycket bättre :P Whatever..På söndagskvällen är de kalas hos Andreas me hela släkten,trevlish! Alltså,min helg är fullspäckad o det är ju sånt jag älskar..till skillnad från förra helgen :P Annars har jag INGET kul att berätta..känns som ja bara ger tråkig uppdatering,men vad ska jag skriva då?? Gäsp gäsp..ska gå o titta på ett inspelat PB-avsnitt nu,o sen runt 16-tiden är de OC på kanal 5. Jag är underhållen hela eftemiddan,så bra ;)

Skriver mer sen skulle ja tro =P
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0