6 månader kärlek <3

God Morgon på er! Uppdatering från Sjuntorp idag..Sov ju här inatt, o inatt ja har drömt en massa konstiga drömmar! Meeen idaaag,är det min o älsklingens halvårs-dag! =) Myspys! Vi har precis ätit frukost o nu sjunger Andreas o hans syster julsånger..it sounds greeaat *host-host* ;)

Klockan halv 3 åker vi ner till Göteborg idag,till Liseberg! =) Och ikväll har vi bokat bord på Bamboo' =) Vad som händer fram tills dess har jag ingen aning om,men de märker vi nog ;)

Ni får ha en toppendag! Vi hörs mer imorgon..SNART ÄR DE JUUUULLOOOOOV! - underbart!

Eftersom det är 6 månader idag,så lägger jag självklart ut bilder som e tagna ungefär en vecka före vi blev tillsammans, just på stället Liseberg =) Andra bilden är på mig med tyrolhatten & en stor stark =P

image434

image435

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0