1 2 3 4

Hej alla glada människor! Nu inväntar jag älsklingen o hans familj som ska komma o hämta mig upp mej för att sedan dra vidare till the big city Frändefors ;) Jag har äntligen blívit färdig med Andreas två andra presenter,iofs är dom nästan likadana men de finns något speciellt på båda två ;) Bilder utlovas..men om det blir dehär året har jag ingen aning om ;) Hehe!

 Nu är jag iaf galet trött på vad allt godis heter,känner bara hur alla skumtomtar skuttar omkring i min mage! Ack ack ack,längtar bara tills jag kan ta det stora steget till gymmet igen! =P Däremot kan jag äta julgröt & vörtbröd m.julskinka i mängder..ibland ända in till januari månad! :D Mumsi va gott det är =)

Har inte så mkt mer att berätta idag,drar nu om en stund o kommer inte hem förren ikväll,o efter att vi kommit hem ska ALL tid ägnas åt min Andreas,guldklimpen! Tidigt imorgon drar vi till Småland,så de lär inte bli nån vidare uppdatering då heller,men men :P Vi löser det kamrater som Andreas skulle sagt ;) Förresten..känner ni er inte svikna av honom nu?? Han har inte bloggat på evigheter,skriv en protestlista till honom!!! =P

Ha iaf en jävla bra dag!
//Amanda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0