You'll never walk alone

Godkväll people. Idag är man allt mäktigt utvilad. Har sammanlagt suttit upp på en stol idag 1½ timma,resterande tid bara legat. Jag har förflyttat mig hemma hos Andreas familj som en knubbsäl. Sängen,köket,sängen,köket,tv-rummet-sängen. Det slutade med att Andreas far kom in o sa; Men Amandaaa,har du förflyttat dig igen!? Du kan bara inte ligga ner såhär hela dagen. Haha,o då var klockan redan 19.00 =P Men det har varit fotbollskväll idag,matcherna var inget roliga att se på,men jag var nöjd sålänge jag bara fick vräka ut min kropp i soffan i gosisens armar! Men jag är värd det här liggandet (tolka på båda sätten,haha!) ,eftersom jag slitit 4 veckor som ett städdjur! Fy fabjan säger jag bara ;)

Lite kort om helgen annars:
Fre: Badade 4 ½ timma i sträck. Jag var road ;D
Lör: Det är inte alla tjejer som slår sin pojkvän i bowling..*host-host* ; utklassning ;)
Sön: Heja Liverpool! You'll never walk alone. Right? =)

Imorgon ser jag fram emot en shoppingdag tillsammans med Sofia. Kontokortet är laddat. Jag är peppad. Garderoben är definitivt laddad för påfyllning =D Nu ska jag fixa lite småsaker. Vi höres! Adjö.

Jessica kommer spelas mycket den här veckan. Veckans låt klickar ni fram här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0