Trosor att ha i Trosa

Idag köpte jag tre nya trosor,o en party-top. Sen har dom delat ut studenttröjor till oss 3or,något tidigt..men de får mig att bara längta mer. För nu vill jag börja om. Jag vill känna trygghet hos alla mina vänner,vilket jag inte gör nu..Allt är bara falskt,orättvist,patetiskt,obekvämt..det är helt enkelt drygt att glida omkring som man gör. Finns inte ord för hur FÖRBANNAD o besviken jag är! Men saken är shit same,skiten kommer ju fortsätta.

Iaf..nu blev jag sugen på mat. Tänk dig en chicken Mc Nugget's på Mc Donald's..åååååååh va gott. Men ååhhh va magen skulle splasha ut. Nej,jag får åter igen hålla mig till att gnaga på sängbenen inatt! Bra vitaminer för tänderna,o snart ligger madrassen 2 våningar ner..då slipper man ta hissen!

Soooov gott! Natti & Pööss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0