Söndags-depp

Godkväll. Just nu känner jag mig helt ur form! Jag är övertrött (hur jag nu kan vara det,efter 2 nätter med 99% full sömn), jag är inne i en extra känslig period som får mig att bli överkänslig för minsta lilla & saken blir värre när min Andreas inte ska sova bredvid mig inatt. På 3 veckor har vi varit ifrån varandra 3 nätter. Han är det största behovet för mig. Så just ikväll känns det extra jobbigt,när jag ska upp tidigt o jobba imorgon bitti. Skulle tydligen visningsrunda en tjej imorgon på Arbetsförmedlingen,07.15! Adjö sovmorgon. Känns svinigt,men jag måste ställa upp,det var kris på jobbet för övrigt. Dessutom är det sista veckan nu..hoppas den går lika snabbt som förra,den får gärna gå snabbare förstås!

Igår var vi o såg Simpson-filmen,den var faktiskt kul =) Skrattade vid många tillfällen,o filmen hade ett budskap,som togs upp hela tiden. Samhällets miljö,i helhet. Budskapet blandades med bitar av humor,händelser  från förr & sånt som har med nu-tid att göra. Så den filmen är värd att se,absolut! =) Efteråt drog vi oss bort till Richard,dock stannade vi bara en stund; jag höll på att somna vid köksbordet. Andreas ville hem medan jag var vid liv,han ville ju inte släpa hem mig (även om det skulle vart väldigt soft för min del) ;)

Ikväll blir det läggdaxs tidigt. Jag & mamma ska ner o göra lite kvällsmat nu,mackor med ost & marmelad,sitta på altanen o äta lite:) Sen blir de sova runt 9-snåret. Måndag brukar va en bra dag på jobbet annars,hoppas det förblir så även denna veckan! Sen är det bara att räkna ner..

Måste även passa på att gratuelera min älskade CARRO BARRO,som fyller 18 idag! Jag var först inatt,00.00 att säga grattis..det är en tradition vi vänner runt omkring kör att skicka grattis-sms först. Första året jag vann (eller så är jag den enda som inte växt ifrån leken ännu) :P

Nu blir det marmelad-smörgås. Ha en bra kväll. Ciaaooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0