sommar-glädje!

Mandiz är trött. Efter en oväntad extra-insats på jobbet (ack va complicated allt fick bli idag) så har jag tillbringat dagen tillsammans med älskling,älsklings far & lillebror. Vi åkte o solade & badade vid en jättemysig plats jag aldrig varit på förut. När vi kom hem blev jag glassugen o bestämde mig för att ha glasstajm tillsammans med dom andra,ute på gräsmattan på en filt :) Skitmysigt!! =) Efter så satte sig jag o Andreas med vår nya sysselsättning; Matteboken! De gick också bra idag,o de känns skönt att fått gjort något :) Kommer man hem med gott samvete!

4 arbetsdagar kvar,nu är det nära gott folk. Och sovmorgon imorgon,åååååååååh va underbart!
Ha de tjusigt,vi höres! See ya soon.

PÅ BILD: Jag pressar i solen i början av sommarlovet :) För att slingorna inte skulle blekas i solen,använde jag mig utav en sjal på huvudet :) Och tadaa',taktiken har hållt hela sommaren,för slingorna är i originalfärg,men å andra sidan har inte solen visat sig så värst mycket heller!

image251


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0