Sökes: Diabetes-information. Hjälp av er läsare? :)

En tanke slog mig precis om mitt projektarbete jag ska göra nu i 3an. Mitt arbete ska handla om just; Diabetes. Eftersom jag valt ämnet av rent intresse,vill jag få den mest intressanta faktan. Och den tror jag egentligen människor som har diabetes (eller dess anhöriga) sitter på,som är erfaren om ämnet! Om du/ni har bra kännedom om diabetes får ni gärna höra av er med all information ni har. Om ni har diabetes själva får ni gärna berätta om det.

Jag vet att diabetes har ett stort & brett "fakta-fält" men jag hade tänkt att välja ut en del,som både kan vara intressant,lärorikt,roligt och samtidigt som man kanske kan göra något praktiskt av! Men all fakta är i nuet värdefullt!

Ni får även tipsa om länkar,böcker,hemsidor..you name it. (Sålänge de rör sig om diabetes,ingen annan "smygreklam" för era bloggar o.s.v)

Maila till: [email protected] 

Tack på förhand! :)


Kommentarer
Postat av: madde

jag hade en hel del fakta för vi jobbade om det på medicinen förra terminen, men vet inte om jag har kvar papprerna dock.

2007-08-23 @ 11:46:49
URL: http://maaads.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0