SEMESTER!

SEEEEMEEEESTEEEER!
Detta firas med en resa till Skräcklan o äta våffla i Vänersborg tillsammans med mor,far & älskling + vovve :)

Ikväll blir det grillning hemma hos Andreas,tillsammans med deras grannar =) Om vädret tillåter ska vi även ge oss ut med båten under lördag-söndag o sova över på en udde =) Skitmysigt. Nästa vecka blir det myspys uppe i Dalsland,BARA jag & Andreas ♥

Ska försöka ta nya bilder på min nya look,som är mer tydliga. Är skitnöööjd med håret,o ångrar det inte en sekund! :)

Nu måste jag fräscha upp mej lite,jag menar..vi ska ju till VBG ;P Haha!
Ha det gott! / Amanda


PS: VILL ÄVEN PASSA PÅ ATT HÄLSA TILL MIN NYA LÄSARE BO,MIN POSTEN-KOMPIS!
Välkommen till blogg-världen ;)


Kommentarer
Postat av: Bo-postenkompis

Tack för hälsningen, keep on.

2007-08-10 @ 15:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0