Saturday by night

Nu har jag & älsklingen kommit hem från Sjuntorp. Efter tjejmyset igår kväll var Sofia-vännen vänlig att köra mig dit,så jag fick sova hos min gosis:) Idag har vi solat nästan hela dagen,o ja kan glatt meddela att Andreas inte är lika vit som en albino längre,bubben har fått färg ;)

Ikväll ska vi äta lite god mat här hemma,o sedan bär det av till biografen tillsammans med Richard,Adam & Daniel. Det blir Simpson-filmen som jag nämnt tidigare. Hoppas på fint väder imorgon,för då har jag "bokat" resa ut till havet! Saltvatten är bästa kryddan för en bättre bränna + bättre läkning för min piecing i naveln :) Hehe =)

Nu ska jag gräva fram något ur garderoben,undra vad det blir för spännande outfit idag =P
Ha en trevlig kväll,see ya soon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0