Pudel med puder

Hej på er folkisar. Tidig fredagkväll o jag är redan trött,som alltid. Men speciellt trött denna fredag efter att ha suttit i en stol hos frisören o blivit stylad tre timmar. Håret blev bra,ser ungefär ut som förra gången jag gjorde det,vilket jag är glad över,trots att vi använde mindre spolar. (Har försökt ta bilder,men håret blir helt cp,det ser bäst ur IRL)  Lovar att publicera första bästa bild jag får till på min nya look! :)

Irritationen är här; Minsta lilla rörelse och fråga runt omkring mig kan få mitt humör till ett stort uppror. Satt i en hel timma med huvudvärk under frisörvistelsen,riktigt jobbigt..men nu känns det OK igen. Dessutom sov jag inte bra inatt (har börjat drömma konstiga drömmar,som inte får mig att sova som en stock längre). Wierd!

Iaf..jag ska som vanligt ta mig ut till Sjuntorp ikväll för att träffa älskling,men först ska jag äta räkor här hemma tillsammans med mamma & pappa. Vill att den här helgen ska vara lika långt som sommarlovet,för just nu trivs jag inte alls. Det är mycket som förändrats,och det känns fel. Oäkta. Försöker ändå hålla humöret uppe,vilket jag är ganska duktig på.

Lite övriga planer för helgen:
* Förbereda PA tillsammans med min bror. (Fakta om diabetes tas fortfarande varmt emot via e-mail!)
* Köpa resväska inför Spanien,har hittat en skitsnygg på Coop!
 (Jag ska köpa en rosa,med matchande outfit till =D )
* Övningsköra som ett as,plugga körkortsteori som ett as.
* Annars bara njuta..slappa..låta tiden gå. (Förhoppningsvis sakta)

Nu ska jag kila,ni får ha det så bra sålänge. Höres på söndag igen:)
Ciaaaoo ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0