Prat-i-kvadrat

Gårdagens bilder:




På dagen blev det sol&bad med Andreas <3 , senare på kvällen drog vi en pizza med Carro Barro,avnjöt en kall cola på uteserveringen. Myyyyysigt. Har aldrig sett Andreas gluffsa i sig så mycket mat samtidigt. Det var faktiskt ett nöje att se honom äta som han gjorde ;) Han påminde ju lite om mig ;D Haha!

En vild diskussion startade,o vi var inte överens om denna fråga;
(Som blir dagens blogg-fråga,lämpligt seriöst svar uppskattas!)

Vad innebär denna skylt? Gäller den 13 meter framför,eller bakom skylten? (Observera korsningen)
image260

Jag återkommer med vem som hade rätt =P



Nu återstår det bara 2 arbetsdagar kvar,det är för bra för att vara sant! Tiden har gått sjukt snabbt! Det bästa kommer vara lönen,gissa vad Amanda ska göra? Försöka spara.


För övrigt pemanentar jag mitt hår imorgon. Ju mer jag tänker på det,desto större blir skräckbilderna. Tänk om det blir små krusiduller? Nej nej nej,jag vill inte komma hem som ett troll (vi har ju redan ett,höhö..mamma ;) )
Jag vill ha Beyonces lockar!!! Vi får se,antingen blir det skitsnyggt,eller bara ugly. Anyway..man måste göra sina egna utmaningar här i livet,jag är redo att ta en av mina!


2 dagar..era jävlar! Nu ska jag ringa hun' ♥

Kommentarer
Postat av: Älskingen

framför såklart:D

2007-08-08 @ 22:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0