Pluggpaus!

Dagens "outfit" på pluggnings-böckerna ( vilken fantasi man kan ha =P )


Olika plugginställningar:

Körkorts-teori:


Engelska B:


Pluggningsutsiken: (Fjant-sak) :P

(Ursäkta röran,men vi bygger inte om. Det är bara bra markeringar som visar att det är mitt revir,o Andreas förstås. Men hans del av soffan ser ni tyvärr inte på bild!) :P

Lite seriösa bananer nu då. Har pluggat lite nu,får kika en extra gång senare ikväll,för om en kvart kommer älsklingen o då ska vi göra lite middag tillsammans. Han ska även hjälpa mig med att komma igång med ett nytt kapitel i matten,sounds great ha'?

Emma ringde förut,och hon ska se till att jag,o tre till från BF ska bli faddrar för dom nya ettorna under Nollningen! Äntligen kommer jag få bevisa vart min makt står ;D Höhö! Mer info om detta får jag imorgon! :) Spännande.

Ni får ha en himlans bra dag,see ya soon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0