Pluggis ;)

Goddagens goddagens!
Idag är det första dagen på hela veckan jag inte har någon läxa att göra. (K-teorin ej inräknat,det kallar jag nöje).
Hur känns en läxfri dag för mig,när det är sen träning som gäller,andreas är inte här o ja har allmänt tråkigt? Rastlös. Ge mej sysselsättning..ja,men vad sägs då om lite läxor? Helst roliga läxor :P Haha! Undra hur mycket jag kommer sakna skolan sen efter studenten.Folk får tycka va dom vill om mig nu när jag uttalar mig på dehär sättet ;) Ett bra exempel på när man blir GLAD av att man pluggat; När man får MVG på sin samhälls-uppsats,får full poäng på glosförhör, när allt bara flyter på! (Madde..jag vet vad du tänker,men du har inte frågat om jag kan göra dina läxor! ;) )

Iaf..
Dagen får bestå av lite läsning i körkortsboken,övningkörning,DANSPASS & en lugn kväll bara för mig själv.
Imorgon är det permanent som gäller. Hoppas verkligen det håller i sig! Nu ska jag äta,ciaaaao!

Kommentarer
Postat av: Madde

haha, jag är glad för din skull sötnos ;)

2007-08-30 @ 18:30:38
URL: http://maaads.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0