Oplanerad icke-skoldag.

Tjing tjong långkalsong. Här ålar man sig långsamt  men säkert ur sängen o förbereder sig för den första riktiga skoldagen. Allt går med snigelfart. När man väl piggnat till o precis ska lämna huset ringer telefonen; "Vi är lediga idag,lektionerna är inställda". Mhhhmm.."vad  vi ska göra idag?" är dagens i-landsproblem. Jag & Sofia har bestämt oss för att cykla till Slusscafeét o äta lite lunch där. Jag är faktiskt småsugen på en liten räksmörgås:)

Bara för att detta gav mig extra tid idag,så publicerar jag här under bilder på mina nya hottie shoes. Har gått runt lite med dom idag,å dom är jättebekväma & sköna! =) Ett jättebra köp faktiskt.



Idag tänker jag inte nämna vad jag ska göra "efter" att jag bloggat,för det har jag själv ingen aning om. Just nu önskar man bara att man hade körkortet i sin hand,så jag kunde ta bilen o bara åka iväg =) Men det förblir fortfarande önsketänkande. See ya later! =) Ha en tjusig dag.

Kommentarer
Postat av: Pontus

Var räkmackan god?

2007-08-23 @ 18:25:57
URL: http://forza-glenn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0