Nya semestertag!

Gosh vilken trevlig helg vi haft! Familjen Karlsson & jag =) Har varit o "hajkat" ute på en udde. Skitmysigt,det var grillning, kräftor, ha kafferep med alla skogens fästingar, bad,sång runt elden,väder utan regn & mest bara slapp! Det va otroligt skönt att komma ifrån all stress o istället befinna sig i en lugn miljö =) Nu är vi bara hemma under natten igen,för imorgon bitti ska jag o älsklingen åka upp till hans morfars stuga. Där ska vi övernatta fram till fredag! =) Vi ska bara slappa vidare; Bada,sola,plocka kantareller, paddla kanot (plugga körkortsteori) o bara vara för oss själva! :) Gottigt! Dessutom firar vi 2 månader på onsdag,de ska förstås firas med god mat o lite annat =D ♥

Sen kan jag ju meddela att jag för övrigt är rätt piss-sur på mitt hår,för min permanent har gått ur,EFTER 3 DAGAR! ;( Här betalar man 1100 för 3 dagars permanent,det är inte världens normalaste :S Så imorgon ska mamma ringa o prata med dom borta hos frisören. Får se hur de löser sig,men jag vill ha mina lockar tillbaka! Men tills de löst sig så får jag gå med glatt humör veckan ut,jag har ju min Andreas! :)

Imorgon 08.00 blir det uppstigning,för sedan är det veckohandling som gäller! =) Ha det gott allesammans (även du (ni?) mobbade barn som dräper ur er onödigt omogna kommentarer som tas bort direkt + att jag söker upp er IP-adress förr eller senare) Ni lär behöva det för att göra nåt bättre med ert liv :P

Nu ska ja gå o packa de sista,sen ska ja krypa till sängs o be Andreas klia lite på mina myggbett. Det är hans nya hobby..han har tillomed börjat göra de frivilligt. Är knappt säker på att han vet om det själv ;) Haha! =)


Bilder från hajken kan dyka upp framöver också=) Bilder kommer även tas i veckan! :)
Kraam sålänge från mig & Andreas ;)

Update: Jag fyller 17 år & 11 månader idag.
1 månad kvar till Lipz,körkort & aaaaaallt de andra roliga med 18årslivet.

Kommentarer
Postat av: Madde

och vi har inte pratat sen jag kom hem, ILLA!

2007-08-16 @ 18:28:24
URL: http://maaads.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0