Ny hobby - Matte B :O

Jag & min pojkvän har en ny hobby vi pysslar med på dagarna. Räkna matte! Han är MVG-barnet som ska lära mig, "IG-varning-barnet" att få ihop allt som har med Matte B att göra. Det finns få människor som lyckats få mig att förstå all samhållighet med all denna matte. Min vän Emma har tidigare hjälpt mig,men hon kan ju inte vara min slav hela hösten heller. Sen finns det ingen som nånsin kunnat ge mig en utförlig förklaring till varför man ska kunna skiten överhuvudtaget. Vad har jag för nytta av Andragradsfunktioner? Sannolikhetslära? Linjära funktioner? Ni märker att jag börjar komma över mållinjen till "negativt tänkande". Jag bromsar o vänder om. Jag har en underbar pojkvän som kan bli (han är iofs redan) ett enormt stoooort stöd för mig. Han kan ju allt!! =) Pappa är tillomed stolt över han, ( o då snackar vi elit-nivå ;) ) för att Andreas kan mer om bilar än vad han kan ;)

Dagens fråga som skall tänkas igenom:..Hur mycket får man skryta om sin pojkvän? ;)


(Imorgon är det fredag,sedan återstår det endast 5 dagar till semester,som kommer pågå i 1½ vecka. I call it NICE ASS BITCH)

puss på ljumsken!


En bild från Fallens Dagar här i Trollhättan för 2 veckor sedan.
Undra vem som ville stå i centrum :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0