Med raska steg mot kräftskiva!

Nu är jag i full gång med att packa inför morgondagen då det bär av till Smögen tillsammans med tjejerna,för att fira en trevlig kräftskiva =) Har varit i fiskbilen o beställt färska havskräftor samt räkor! Mumma! =) Hinner inte packa imorgon eftersom jag ska tillbringa natten hemma hos hun'. Åker hem en snabbis o hämtar väskorna imorgon förmiddag innan jag drar mig vidare...

Före allting så blir det grill här hemma ikväll,tillsammans med mor,far,broder & Tyson! Jag gissar faktiskt på årets sista grillning,har en känsla av det..men man vet ju aldrig! :) Iaf...jag är tillbaka här på söndag,då jag kan berätta lite om helgen. Kanske? ;P

Sköt om er,o ha en trevlig helg. Pöööss från mig o kräftorna!

image271

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0