Livets lekande ord

Hej hopp gummisnopp! Nu är vi åter hemma igen efter 4 dagar i Dalsland! Det har varit otroligt mysigt & lugnt. Det har inte funnits några "måsten",det har bara varit vi. Vi har kunnat göra vad vi vill,när vi vill - utan krav! Nu är det bara några få dagar kvar till skolan startar,o jag ska inte neka till att jag har något emot det. Jag längtar efter mina rutiner igen!

I förrgår fick jag ett glädjeskutt när pappa ringde o sa att jag fått halva min lön,för juli månad. Jag blev överlycklig,eftersom jag bara haft 300 kr på kontot hela sommaren (smart som jag var spenderade jag juni's studiebidrag snabbt direkt in på sommarlovet) . Pappa har väl iofs fått vara snäll att bjussa lite,men nu har jag äntligen kontroll på ekonomin igen! Känslan att bara pengarna finns på kontot gör mig glad =) Har iaf bestämt mig för att spara det mesta. Det börjar bra - shoppingrunda i Göteborg på måndag. Jeansklänningen för 600 är het i mina tankar just nu.

Igår firade jag o Andreas 2 månader tillsammans. (Tiden har gått så enormt fort!!) En hel sommar har vi tillbringat tillsammans!! =) Vi tog med oss en flaska vin ut till stugan där vi bodde,mest för mysighetens skull. Andreas hatar vin,däremot jag brukar kunna dricka det..det vet vi alla =P Anyway..Andreas korkade upp,jag luktade: "ÅÅÅÅH,va gott vin! detta är" Andreas bara tittar snett. Jag häller upp..smakar. Andreas bara iakttar mig. Han ser på hela mitt ansiktsuttryck att detta var illa. Isch. Vi pinade i oss ett halvt glas var,därefter gick vi över till LOKA Päron ;)

Imorgon börjar älskling jobba på badet i Sjuntorp igen! Hell yeah! Jag ska va med han på jobbet imorgon,från klockan 16.00 till 21.30 ungefär. Jag ska bada,simma,basta,leka & hoppa från linanen i vattnet (förhoppningsvis får Mr. Badvakt-älskling också ta sig ett dopp) Jag måste ju ha bad-puss ;) Kommer nog vara rätt slut i kroppen imorgon kväll,men jag ääälskar att bada! =) Och nu kan jag ju känna mig extra trygg eftersom min pojkvän är badets vakt ;) Grrr ;D

Nu ska strax jag,mamma,pappa & Andreas äta smörgås med smörstekta kantareller. Den svampen jag & Andreas plockade uppe i stugan! Drygt 4 liter..det lär räcka o bli över iaf :) Ha en underbar kväll! =)
Kraaam på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0