Go for it.

Hej hopp! Jag måste bara börja med en knäpp inledning idag:
TACK ALL MAT JAG ÄTIT IDAG,ni har hållt mitt humör uppe,o jag har ORKAT göra det jag ska. Jag var tillomed extra duktig att stanna kvar i skolan,för att göra färdigt mina uppgifter. För att ta igen saker o ting hemma existerar inte för mig längre. Så är det...som albinon i Kina skulle sagt!

Känner mig lättad över att ha skoldagen gjord. Morgondagens lektioner är heelt OK,o jag känner på mig att dagen kommer gå fint! Slutar 14.00,samma tid som Andreas♥ så vi ska hänga runt lite ihop ;) Haha. Sen blir det antagligen ett träningspass på kvällen,eftersom jag hoppade dagens träningspass! (allt för saknad) För om en stund ska jag åka iväg till gosis,ska nana där inatt också. Ska även ta med mig engelskaboken & k-teorin så är all pluggning för idag över sedan! =) SKÖÖÖÖNT!

Har inte så mycket annat att säga idag,mer än att jag höll på att köra över en dam (alt.tant) vid ett övergångsställe idag på körlektionen. Dubbelkommando iiis the shiiet! ;) Reaktionsförmåga? Inte på topp ;)

Dessutom kan jag berätta att det finns en plats i centrum som ser ut som en parkeringsficka. Parkera inte där..det är en lastzon! Och när vi ändå talar om parkering; Parkering på enkelriktad gata,med en stor bamse-bil..*skak på huvudet* Det blev en värre bilkö bakom mig än vad det brukar bli på E6:an en heeet sommardag! Det enda jag kunde göra (och gjorde) var att skymma ansiktet med handen o vända mig mot Anders! På så sätt kunde ingen identifiera mig! Tur va? ;D

Naae,nu ska jag packa min lilla resväska,för jag ska till mitt 3e hem =)
Ha det gott/ Amanda med A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0