En burk med sylt

Förlåt förlåt förlåt för Europas sämsta uppdatering på senaste,men har saknat tid,inspiration & lusten åt att blogga. Lite sad..men nu är jag väl på halvstående ben tillbaka för att skriva av mig lite.

Idag var det skolstart,vilket som slutligen kändes si-sådär. Har gått runt lite halvt pinande hela sommaren i väntat på att börja 3an,sista året. Insåg redan förlänge sen att jag kommer få slita hårt med vissa saker. Nya lärare har vi också,lite halvt drygt. Nya ämnen,större krav o allt dedära. Har bestämt mig för att gilla läget,o ta efter av min Andreas; Göra alla läxor det första man gör när man kommer hem. (Så man kan känna frihet resten av dagen)
Tror vi alla i detta huset skulle må bäst av detta beslut, haha..dedära skrev jag med ett leende på läpparna!

Det sista jag har att meddela idag är att jag fick ett av underskåpen i skolan. Jag har blivit så otroligt bortskämd de två tidigare åren,då jag fått överskåp. Men nej..nu ska smidiga Amanda ner på golvet o kravla bland all skit på golvet. Att ha underskåp suger,men att ha Sofia som granne är ju förbaskat trevligt. Tror jag ska starta en duell emellan oss,vem som putter balansen ur vem varje gång vi krälar där nere o knör på varann..That way is great!

Shit pomfritte & en klick vitlökssås' Ha en gosig natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0