Den ljusa morgondagen! N-O-T!

Vill ni veta hur min morgondag ser ut? ...Ja,trodde väl detta!
08.15 - Första lektionen börjar
11.30,religionen är slut.
11.45,körlektion börjar
(ni ser själva att jag inte hinner äta lunch!!) Amanda utan lunch: Jag blir ingen riktig normal människa UTAN lunch! Sofia Smartkurre kunde självklart komma på den tråkiga idén att ta med sig en smörgås till skolan o äta. Men HUR kul är det att äta en SMÖRGÅS som lunch? Det har aldrig varit min grej riktigt! Men okej,imorgon får det gå..men det är inte allt;
Forts: Sista lektionen imorgon slutar 16.45! Min träning börjar 17.30!! Då har vi dedära matproblemet igen. Ska köra ett 75minuterspass,o jag får stressa dit på köpet,vilket som jag veeeerkligen ser fram emot. Sen tänker jag faktiskt på om de knappt är värt att träna just imorgon?! Jag har faktiskt saker just nu jag måste prioritera före träningen, + att om vi kör nån tränosamt imorn på gympan får jag ju dagens träning där ;) Vi får seeee gott folk!

Nu undrar jag vart min kära pojkvän tagit vägen? Har inte hört från honom sedan i eftermiddags. Antingen har han övergivit mig,eller så har han hittat något som är roligare än mig ;) Iofs..han slutar jobbar 22.00! Där har vi det.

Därför efterlyser jag nu min gosis för allmänheten. Vart är min läckerbit? ;)

Sleep tight people! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0