Dagens outfit & Spanien next!

Hola amigos! Gissa vem som ska åka till Spanien med sin älskling på höstlovet? JAG!! =) Älsklingens morfar var supergullig o beställde en biljett till mig också,en del av släkten ska också med. Så det kommer bli en resa tillsammans med trevligt folk! Ahh! Längtar så,har aldrig varit utomlands när de gäller "sol & bad" sedan jag var 2 år,o att få åka tillsammans med Andreas betyder bara så mkt! :) Detta firade jag,andreas,mamma & pappa med en middag gjord av mig o A idag. Efterätt blev de också =)

Idag på min lediga dag hände det trots allt rätt så mycket. Jag & Sofia käkade lite lunch tillsammans med vår gamla lärarvikarie Pontus (satt sammanlagt o dryga oss 2 timmar),därefter träffade vi Creutz på stan,o fick sällskapa henne över en fika! =) Skittrevligt helt enkelt =)

Längre blogginlägg får det faktiskt inte bli idag,ska först springa o pussa lite på Andreas,sen måste jag sätta mej med matteboken,Andreas ska hjälpa mig med dom talen jag inte fixade igår. Han är inte direkt motiverad till att räkna matte just idag,synd för honom..för det är jag som ska räkna,o tro mig; Jag är mer än motiverad ;) Hahaha..sug på den ni!

Här bjuder jag även på dagens outfit! Dagens tema har varit SILVER. Invigde mina nya shooes =)
image268

Kommentarer
Postat av: Sara

skönt med spanien :D

2007-08-23 @ 20:59:13
URL: http://waves.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0