Citat & Bilder från helgen

Amanda rapar strax efter måltiden med kräftor/räkor & piroger.

Amanda: - Oj,fööörlååt!
Samtidigt sparkar Sofia av misstag till Linn på hennes ben o säger:
Sofia: - Oj,förlåt!
Amanda: - Jahaaa'..var det du som rapa? (Med en mycket förvånad ton)

Strax efter bröt vi ut i skratt. Sofia tyckte jag var helknäpp som trodde att jag missat min egen rap! Jag såg bara läget som sjukt tokigt ;)

Helgen har iaf varit bra tillsammans med mina tjejer,dock har jag saknat min sötnos extreemt mycket. Har faktiskt känts lite jobbigt vissa stunder,men ska åka iväg till honom så fort pappsi kommit hem från fotbollen. :)  

Skriver med imorgon! Lite bilder från helgen:



Ha en bra kväll,pöösss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0