Yes,it is

Good people. Varför känns detta som en onsdag? Upplever dagarna som sega numera,inget skoj händer just nu. Har alla gått o begravt sig själva eller? :O Imorgon sägs det blir väldigt varmt iaf,o det är ju strålande bra eftersom jag slutar vid 11.20. Perfekt tajming att lägga sig på altanen och jobba upp brännan igen. I morse upptäckte jag matteboken,har ju inte räknat något den här veckan. Så bra lyckas jag när jag inte lägger upp ett schema,så nu får jag ta mig i kragen igen o sätta mig in i pluggningsrutinerna igen. Slutprovet  = Måste klaras,annars är jag KÖRD! Okej då,matteboken följer med mig ut på altanen imorgon..även samhällen samt analysering av min egen ledarskapslektion. Jag söker även lunchsällskap. Är sugen på uteservering imorgon,men min trogna lunch-kamrat Max är bortrest till Norge,det är så attans banditer. I värsta fall får det bli att luncha solo,men vart,hur & när?! Anyway! På kvällen blir det sista step/aerobic - på länge. Ledaren ska sluta leda det passet till hösten,och jag är totalt förstörd. Jag älskar ju step/aerobicen. Som tur är pratas det om att dom ska börja danspass på  Friskis,ska sitta o rugga på bokningshemsidan hela sommaren ;) Haha. Nej,men jag längtar faktiskt till helgen. Jag har börjat gilla helgerna,trots att dom kan vara usla ibland. Kanske beror på vädret,nu blir det mycket grill-mys med både vännerna & familjen :) Dessutom finns det faktiskt lite planer som ligger & smyger inför helgen,men jag återkommer till det isåfall ;) Vill inte säga för mycket på förhand!

Nu ringde Sofia,så nu ska vi prata i teeeelefon ;)
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0