Vilka tider!

221333-23
¤ Då man som 15-åring sprang på Sand (Nattklubb i Thn) när det var 16årsgräns och man tyckte man var sååå cool,att man faktiskt kom in på en klubb där det var 16.Oh va grymma vi var! ;P haha. Vilken jefla 12åring kommer in idag,haha!

¤ Då jag och barndomskompisen sprang på stan nästan (ja,om inte varannan) lördag. Vi shoppade smågrejer,åt olaglig lunch på Donken,haha!

¤ Första kyssen,haha! Den glömmer jag aldrig. ETT HALLELULJA MOMENT. Carro & Sofia retar mig än idag,jag skulle aldrig berättat om den kvällen. Den var så lyckad ;)

¤ Första skoldagen i mitt liv. Jag & barndomsvännen fick platserna längst bak.Första dagen åkte vi ut i korridoren,andra dagen också..för att göra en mening kort åkte vi ut x antal gånger i veckan,tack vare vårt gapflabb.

¤ Första "fyllan", och då räknas inte "jag har druckit 2 öl,och jag är full-kvällarna" (!!) Den satt klockrent. Det var ute bland folk,välplanerat & så blött!

Haha..tiden bara springer iväg! Ska försöka hinna med fler sånna här inlägg,jag hade iaf skoj ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0