Värme!

Idag är värmen tillbaka på min altan,detta innebär solning en timma,eller två. Därefter ska jag följa med C ut till Överby,dock utan pengar. Så det får bara bli fönstershopping. Däremot ser jag ju fram emot att få mina beställda kläder från Ellos & Asos. Dessutom ska jag inviga mina nya skor idag också,dom silvriga ballerinas :) Blir tjusigt värre. Ikväll är det planerat att spela Bingolotto; Jag,Caroline,Fredrik & Christoffer :) Hoppas då bara på vinst med,en resa skulle sitta superfint,kan tänka mig en Hawaii-resa! Ge mej,ja tack ;) Skulle nog vara ett mirakel om jag skulle vinna den resan,så drömma vidare kan man ju göra :P

Näe nu ska jag gå ut o vräka ut min kropp på altanen,jag har längtat efter värmen & ska nu inte svika solen ;)
Ha de gott sålänge. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0