Valborgskvällen

Skumt,igår kväll satt jag här o pimpla Ramlösa Citrus,idag sitter jag är med nåra Marianne-godisar. Mumsigt värre! Iaf,kvällen blev rättså hyfsad ändå,vid 9-tiden trodde jag att ja aldri skulle komma från dehär huset,men vid halv 10-tiden hörde Marcus av sig så ja drog ner till stan för att möta upp han o hans grabbar. Vi gled runt,hade skittråkigt..Haha,såg massor av folk..Nyktert som onyktert. Allt från fjortisar till "Omogna pensionärer". Vilken skandal ;D

Anyway,satte oss på Max lite,träffade några från Strömslunds-gänget.Därefter drog vi till Oleary's,dock stod vi bara utanför..folk fanns det där med! Marcus o gänget drog hem,medan Bobbo va supergullig och följde mig till cykeln,och lite längre än så..iaf,jag kom hem tryggt,så Marcus behöver inte känna skuld för att han bröt vår "tummis". Haha,iaf..nu ser jag fram emot en skön sömn i min mjuka varma säng! =) Imorgon är det exakt en månad kvar tills jag o några av mina classmates har slutprov i Matte B. Detta är inget vi hurrar för,men daxs att ta sig i kragen - igen.

Hoppas ni alla haft en trevlig valborg!
Kram & Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0