Utmaning till er - Framtidsdrömmar!

Satt på hemlig plats idag,med många människor runt omkring. Två av dessa pratade om vad dom aldrig nånsin tänkte göra,i detta fall utbildning. Visst,en utbildning är inte hela ens framtid,men delvis. Hur långt vill man gå? Det brukar va så; desto bättre utbildning > "bättre jobb" > "bättre" betalt? Men hey,är dom "bättre" jobben så roliga då? Njae,inte i alla lägen..men ibland får man trots allt bara gilla läget! Det blir naturligvis enklare om man ser positivt på det hela.

Jag vet vad jag vill,jag har mina mål och jag vet vad jag tycker är roligt att jobba med! Jag är bara en sån person,om det är något jag vill ha reda på; namnet på en kille,allmänbildning,hemligheter..aa,you name it,så får jag på något tokigt sätt reda på det :) Men nu kom jag bort mig från ämnet lite :)

Framtiden alltså. Har NI mål med eran framtid,oavsett ålder nu. Många av mina läsare är vuxna,vad vet jag?!...Men vi säger,hur ser ERAT liv ut om 20 år? Att uppnå dom är en annan sak,det handlar om att kämpa och köra sitt eget race! Enkelt sagt,jag utmanar er att berätta om vad eran framtid ska innehålla! Kan det bli verklighet,eller ett rent drömläge! Många lever iofs i nu:et,tar dagen som den kommer.Presentera gärna era svar! :)

¤ Vilka mål vill du ha uppnått om 20 år?
¤ Drömyrke? Levnadssätt? Lyxigt & flashigt,eller bara helt vanlig "Svensson"?
¤ 3 saker man borde göra innan man dör.


KOM IGEN,NI ÄR UTMANADE=)



Kortfattat om mina mål;

- Utbilda mig till dietist
- Antagligen bo kvar i Trollhättan *mys*
- Att någon gång komma till Californien
- Bli instruktör på Friskis =)
- Leva lyckligt,med både skratt & gråt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag måste SÅ verkligen fundera på detta ;) haha! Tack för komplimangen :D

2007-04-02 @ 15:51:40
URL: http://thisismyown.blogg.se
Postat av: Karin

måste bara säga att jag tränar på friskis samt har varit i kalifornien.. fina grejer det:)

2007-04-02 @ 15:53:40
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: carro

får fundera :D

2007-04-02 @ 19:31:41
URL: http://lovelyc.blogg.se
Postat av: emma

jag snor denna av dig:)

2007-04-02 @ 21:26:15
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0