Tomorrow is a good day

Okej kära vänner. Med knappt 2 månader kvar till skolavslutningen måste jag VERKLIGEN ändra helt och hållet på mitt pluggningssystem.Många tror redan nu att jag pluggar,dag in & dag ut. Det är bara en myt. En av dom största myterna i mitt liv. Jag har mina mål med framtiden,och dom ska uppnås. För att jag ska kunna läsa vidare till dietist på högskolan sedan,måste jag verkligen ha ett G i Matte B. Och nu är det tajt om tid,jävligt tajt om tid. Jag måste verkligen försöka ändra på min inställning gällande pluggningen på matten. Det ska ske den här veckan.

När matten är över,är det svåraste över i hela min skolgång överhuvudtaget. Att få ett G som slutbetyg skulle göra mitt sommarlov så mycket bättre.

Övriga betyg har jag inga problem med,dom sitter verkligen där dom ska ;)
Psst! Var bara tvungen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0