Tick Tack!

Alla som känner mig på riktigt veeet att jag älskar kossor. Och ibland när jag umgås med mitt fotoprogram får OFTA fram den här bilden - av slumpen förstås! Nu var jag tvungen att publicera den,så ni också fick er en koll,ögongodis helt enkelt ;) Min så kallade examens-ko. Så sööt! Den påminner mig om min student :D Well,det är ett år kvar,men fatta va fort tiden går. Det var ju nyss man började 2an? Om ett år är det JAG,och MINA vänner som köar utanför cafeterian för att köpa balbiljetter,gå på "sittningar" o.s.v! Amazing! =)

Jag ska försööka övertala my classmates att vi har med den här bilden på studentvagnen,för den är enormt mäktig! :D Den är favorit!

För vi har tagit stundenten,för vi har tagit studenten..för vi har tagit studeeeeenteeeeen!
Fyfaan va vi är bra!


221333-46

Kommentarer
Postat av: kungen

först här inne

2007-04-09 @ 15:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0