Texter som betyder nu på kvällskvisten.

In the air tonight - Nonpoint
Yellow Ledbetter - Pearl Jam

Låtar som spelas om och om igen.. :)


Hey,vet ni? Jag kom på att påsklovet börjar imorgon,och jag får be så HEMSKT mycket om ursäkt.Hade missuppfattat hela grejen med påskhelgen. Tydligen är dom som VARIT lediga denna vecka,även lediga på måndag.Så nej,jag råkar faktiskt inte ha en extra dag ledigt,men vet ni? Jag bjuder er på denna lediga dag ;) Haha!
Så vad händer på mitt påsklov? Jo,för det första ska jag plugga sönder när det gäller körkortsteorin. Provet närmar sig,och jag känner lite press faktiskt. Inte nog med teoriboken,jag ska även traska iväg på min första körlektion,med ANDERS - min körskolelärare! Hiiiohooa vad det ska gå,bra ;P Jaja.Jag är ju inte rädd för att prata med nya människor iaf =)

Sedan på lovet bär det väl av några dagar till Småland också. Känns bra,men samtidigt mindre bra. Får nog mest pluggnings-ro där,kommer bort från allt som heter Trollhättan + om solen skiner så tar den starkare här än i Thn ;P Pappa har lovat att jag ska få köra en bit ner också,Tyson ska då kanske få vara med om ytterligare ett vrålåk? Haha.. ;D Nejdå,nemas problemas! :) Så mycket mer av lovet är inte planerat,mer än det vanliga :)

Nu råder iaf uret mot 11-slaget.Ska strax sleepa,trots min kilometerlånga sovmorgon imorn. Men har ändå bestämt mig för att gå upp i tid,så man kan greja & dona lite här hemma =) Hoppas alla mina goa läsare får en god natt! :) See ya soon!

Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0