Suck.

Sitter åter igen med arbetet efter träningspasset.Men what about my day? Slutade vid halv 11 redan,vi fick tillbaka proven,fick betyg o sedan fick vi dra. Jag ringde Caao,o erbjöd henne luncha tillsammans med mej på Max. Hon var på,o jag fick med mig Evelina också! Jag fick mitt "restaurang-besök" ändå ;) Och då var det minsann inget fel på hungern,som det bara var några timmar innan. Haha,jag är ett matmonster:P Därefter gick vi lite på stan,käkade glass o tog det piano helt enkelt. Har inte hunnit göra ledarskaps-analysen,har inte räknat matte..Allt är pissoff. Har suttit med den här förbannade samhällen,som aldrig vill bli klar. Nu är jag överlycklig för att ta en bloggpaus,tro mig!

Finns inte så mycket mer att berätta om min dag,är ju inte den bästa i vilket fall.
Anyway,här har ni lite bilder i skolan från igår;


Jag var linslus som i vanlig ordning,så många andra kort fanns tyvärr inte att bjuda på :P

Mer uppdatering senare ikväll,och då LOVAR jag tjejsnacket ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0