Study Mandiz?

Har fått höra att en (det är säkert flera) tjej i min pararellklass gått runt och sagt att jag är study! Haha,status på det. Vi kan ju se vem som har bäst yrke,lön,framtid & lycka i framtiden. Varför ska man gå runt och sprida ut en sån grej? Stackars flicka också,som verkligen TROOOR att jag pluggar dygnet runt. So sad,but so beautiful! Vissa kanske bara klarar proven galant,tack vare erfarenheter sedan grundskolan? Alla,precis ALLA ligger på olika nivåer när det handlar om att kunna ta till sig & komma ihåg kunskaper. Jag är en bland dom som har haft tur när det gäller detta,och ligger på en bra nivå. Men whatever..kalla mej study! Men..vad ska man då kalla er?! :S Vilket roligt liv det måste vara,or not! 

Study hej & hå! Heja heja heja!


HAHAHAHAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0