Ska showen börja snart?

Ohhhh vad jag har tråkigt! Jag längtar tills imorgon. Sovmorgon till halv 1,syster kommer hem & vi ska träna ki-boxing. Troligen ska vi spöa skiten ur varandra.Därefter är det ledigt på fredag,och till alla er som har höstlov nu..Okej,jag riktar detta mest till MADDE; Vi som har påsklov nästa vecka tjänar 1 dag extra på det,eftersom vi automatiskt är lediga redan på fredag. Höhöhö..nu när jag börjar bli ond ska jag gå och ta fram dammsugaren,för idag är det min städdag här hemma. Vad ska jag laga till middag förresten,bäst att jag kollar kylskåpet med detsamma! Vi ses ;)

Kommentarer
Postat av: madde

men amanda, jag är ledig på måndag med, så vi har exakt lika många dagar lediga, SYND;)

2007-04-04 @ 21:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0