Shalala,gårdagens partaj

Goddag!
Var segt att gå ur sängen idag,var party fullt ut igår. Var hemma vid halv 4-tiden i morse,får erkänna att det var grymt härligt att höra fåglarna sjunga sååå himla tidigt på morgonkvisten när vi passerade Volvo Brandt,det gav mej en morgonkänsla,vaknade kvart i 10 i morse,så sömnen blev inte så långvarig ändå. Det är pina,men jag överlever nog dagen. Nu har jag tagit mig en dusch,o ätit den föda jag levt på sedan i torsdags - pannkakor :P Hittade ingen pizza-kamrat så lekte skattjakt i kylskåpet istället!

Gårdagen då - mycket trevligt folk,nya människor var dom allihopa. Nej,men jag är supernöjd med kvällen! :)

Ikväll blir det grillning,och troligtvis en lugn kväll med en film,eller två.
Vila vore nog det bästa idag,men vill ändå ha socialt umgänge. Det ordnar sig :)
Uppdatering sker senare. Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0