Party

Tjena!

Efter väldigt konstiga drömmar inatt (om allt och alla,säg någon jag INTE drömde om) så känner jag mig pigg idag! Ska nu på förmiddagen ner till stan och fika tillsammans med barndomsvännen Sara :) Därefter hemåt igen då det är grillning på G. Syster & Peter kommer på besök under dagen hem till Thn,men tyvärr får jag nog vara mer social åt min K-teoribok istället. Provet närmar sig,och är nu myckeeet nära. Men änsålänge känns det iaf behagligt ;P Eller aa..det går upp o ner.Fick dåligt samvete igår när jag inte pluggade det jag skulle,så får ta igen det idag helt enkelt! Anyway..Ikväll blir det 18årsfest,ska bli jättekul! =)

Nu ska jag börja göra mig iordning lite smått,har precis mättat mig med en god lördagsfrukost med superfärskt bröd! :) Mumsi. Ha en fin dag iaf. Kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0