Övningskörning & spännande tankar!

Jag & papsy har vart ute o kört. Idag gick allt jättebra,nu vågar jag chansa lite i trafiken också ;) Haha,något som varken pappa eller körskoleläraren kommer gilla,men ska försöka sköta mig så fint det går ;) Blev en del stadskörning idag,parkering & backning. Kändes soft att bara glida runt :)

Hittade ingenting när jag & syster va ute o shoppade förut =( Eller joo,jag hittade..provade massor,allt satt perfekt men kände inte dedära shopping-klicket jag brukar känna :S Jag hittade bland annat ett par röda alt. svarta lackskor från Vaga Bond,för bara 400 kr. Det är ju ett rent kap,men jag vågade inte chansa heller.Men kommer nog fler shoppingäventyr tiden framöver,vet inte hur många gånger i veckan jag är på stan o traskar numera. Anyway..

Ikväll ska jag umgås med Libbe & Caao. Det blir en lugn kväll,vilket som behövs. Påskafton imorgon börjar med ett härligt spinningpass klockan 11 på förmiddagen,så det gäller att vara pigg & alert! =) Därefter blir det mat med familj :) Kvällen är ännu inte riktigt spikad,men änsålänge så ser den stabil ut! :)

Har även fixat till min nya stegräknare,tänkte införa ett nytt projekt med antal steg jag tar varje dag. Frågan är om mina träningspass ska räknas med?! Aja,vi får se. Fått inspiration av andra bloggare som räknar sina steg ;) Vi märker hur det blir för min del lite senare ;) Nu ska jag bara försöka få tiden att gå till klockan 20.00!

Ajöö mina kära läsare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0