Överraskningen!

Nu har ni fått vänta länge nog,men jag har inte varit hemma på hela dagen! :) Legat och stekt på Slätthult där en fotbollsmatch mellan TBIS och Skoftebyn spelade,TBIS vann och vi är nöjda! =) Innan det var jag & Sofia i stan. Jag piercade mig,i naveln! Är jättenöjd,och jag var faktiskt inte nervös innan! Nu sitter den bara där,och det gör den snyggt! :)

Pappa har tänt grillen,och min mage kurrar ihjäääl sig snart. Senast jag åt var klockan 12.00! Oh herre gud..6 timmar. Jag dör!

Kommentarer
Postat av: liss

roligt, ajg vill ockå pirca mig i naveln.. men fan jag vet inte var jag kan gå.. kanske i sthlm för här där jag bor finns inga! ha de bra lycka till med pircingen

2007-04-15 @ 14:14:53
URL: http://moorelly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0