Outfit 25/4

Morron morron. Har sovmorgon idag,men känner mej seg efter att ha fått sova ut ändå =S
Jag har ingen större matlust idag,vilket som är väldigt konstigt.Jag är ju rena frukostmonstret,men idag går det bara ner lite youghurt. Får ta med mej en banan till skolan åtminstone :)

Idag slutar jag strax före lunch,kanske blir lunch ute idag..vädret verkar ju tillåta det iaf! Senare i eftermiddag ska jag antagligen hem till min kära bror för att beställa hem lite kläder från internetsidor,jag är inte så duktig att klara av det själv,så han får hjälpa mig o se till att allt blir rätt :) Nu ska jag borsta gaddar,men här har ni en dagens...
221333-92

Ha en tjusig dag ute i solen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0