message from school

Heeey gott folk. Nu har jag & S haft redovisningen i svenskan. Rena showen blev det..ganska kort redovisning men med glitter & glamour. Första redovisningen handlade om anorexia. Linda & Evelina gjorde det riktigt bra! Caroline gjorde också sin redovisning intressant & bra. Sist kommer jag & S med det mest oseriösa ämnet - Melodifestivalen ;) Haha,anyway. Muntlig redovisning i vilket fall. Läraren va nöjd, vi också.

Nu återstår bara provet i körkortsteorin. Jag chillar. Jag har pluggat,och tänker göra det bästa av saken. Vad mer kan jag göra åt saken? När jag slutat idag ska jag ner till stan och köpa present till mamma,har kommit på världens bästa grej. Ekonomin är bra nu,så pengarna tillåter det mesta. Min mamma förtjänar det bästa! <3

Nepp..nu blir det lunch! Hej på er sålänge! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0