Mammas present :)

Har varit o köpt mammas present,det blev ett presentkort på 500 kronor,till Bishops Arms. En restaurang/krog i centrala Trollhättan. Jag vet att mamma vill gå till stället,o nu har hon ju en extra anledning till att dra med sig pappa ;) Haha. En kort version mellan mig och chefen på Bishops Arms när jag köpte det:

- Men du själv är väl inte tillräckligt gammal för att komma in här på kvällarna va?
- Nae,de tror jag inte..Vad är det för åldersgräns? 18 eller?
- Nej,23 är det.
(Jag tänkte: PUH,då menade han iaf inte på att jag inte såg ut som 18) ;)
- Då är det väl knappt värt att försöka komma in här på helgerna.
HAHA ;)

- Vi har gränsen för "ölens" skull.
- Jo,de förstår jag med. (NEHE?!) Tror han jag är från en annan planet eller? ;)


Snart blir det träääning =)
Ha det tjusigt sålänge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0