Made by Robin.

Idag ser det ut att vara kallt ute,usch! Sånt gillar vi ju inte =( Jag & pappa ska strax ut och köra lite,vi gör vårt bästa för att inte krocka med varandras "sysselsättningar".Ska ytterligare ut en sväng på stan idag,och då ska jag kika på riktigt,inget slö-shoppande.Nu vet jag verkligen vad jag vill ha. Haha,men ska väl kanske inte säga för mycket innan. Dessutom ligger jag en dag före på lovet,jag tror det är tisdag idag. Lustigt,men obehagligt. För en gångs skull vill jag att lovet ska gå långsamt,just nu vill jag vara ledig mer än allt annat,men egentligen ska jag inte gnälla,har ju en del lediga dagar framöver att se fram emot. Haha!

Nu vill jag visa en musikvideo Robin gjort & lagt ut på youtube. Låten är jättefin & stillsam,och när man bara tittar på videon får man gåshud. Jag vet att den är gjord av känslor. Enjoy! :)

(Själva videon dröjer ett tag efter låten börjat spelas!)


Kommentarer
Postat av: Robin

Wow, min video får kändisskap :) Tack för reklamen iallafall. Hoppas du gillar den :)

2007-04-09 @ 18:22:05
URL: http://hindrikson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0