Leverans från Asos! =D

Jippiiee! Jackan från Asos har redan kommit,snacka om snabb leverans! =) Min bror ska hämta den senare idag,och jag ser verkligen fram emot att få ta på mig den. Hoppas bara den passar,det kan faktiskt va lite klurigt med storlekar ibland när det gäller första inköp via internetshopping! :) Iaf,nu har jag varit på gymmet.Känner mej grymt duktig,körde kondition en sträcka på 5,5 kilometer,och lite styrka på det. Nu känner jag mej i form igen,efter ett par dagar med onyttigheter! =)

Planerna ikväll är inte riktigt stabila än,men vi har ett par mumsiga alternativ att välja emellan. Förhoppningsvis ska jag hinna med att vara lite taxi ikväll innan jag ger mig av,vill så gärna det :) Ska hämta lite folk uppe i Skoftebyn o hit :) Men det ordnar väl sig:) Nu ska jag försöka få tag i Marcus! Vi firar Valborgs-jubileum 2 år idag! Haha! Anyway,ha det tjusigt sålänge:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0