Kvällsskvaller! :)

Jag gjorde mig en kvällssmörgås med skinka & paprika! Gottigt! Jag älskar brödet och rekommenderar det starkt! Det heter "Javisst",och kommer från Pågen. Innehåller 6,5% kostfibrer,och en dietist som föreläste på skolan för ett tag sedan sa att bröd med minst 6% kostfibrer var toppen att äta. Nu kan man alltså även tänka på sex när man är ute o handlar bröd ;) Haha. Brödet är dessutom saftigt! Testa testa testa! ;D


Bredvid ligger körkortsteoriboken..den bara blev så snygg där,snyggare än i mina händer faktiskt ;)

Dessutom läste jag Expressen,och kolla här då;
JAG SÄGER BARA KATE MOSS V.S VICTORIA BECKHAM!image30


Kommentarer
Postat av: Karin

såg gott ut:)
koftan är från Topshop:)
blev kondition och vighetsträning idag.. har du tränat nåt?:) kram

2007-04-03 @ 20:50:02
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: amanda

Vad sugen jag blev på en kvällsmacka!
Ja, Victoria är en riktig härmapa xD

2007-04-03 @ 20:50:18
URL: http://tjoppes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0